راه اندازی تلفن گویا مزایایی دارد که ذیلأ به اختصار ذکر میگردد.

وصال , گویا , تلفن , خرید , تهیه , نرم افزار , راه اندازی , تلفن گویا , جدید , نسل , امکانات , فوق العاده , کامل , منحصر , به ,

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 10759
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

نرم افزار تلفن گویای وصال
بهترین و کاملترین نرم افزارهای ارتباطی و تلفن گویا

یک شنبه 12 آبان 1392

راه اندازی تلفن گویا مزایایی دارد که ذیلأ به اختصار ذکر میگردد.

1-     معمولأ مشتری در تماس با اشخاص بدلیل معذوریت، و احساس مزاحمت از طرح کامل سئوالات خود صرفنظر میکند و این امر باعث میگردد تا نتواند پاسخ سئوالات خودرا به صورت کامل دریافت کند. اما در تماس با تلفن گویا ،با حوصله تمام دنبال جواب سئوالات خود میگردد.

2-     در این سیستم پس از تماس مشتریان کلیه اطلاعات تماس و از جمله شماره تماس ، اعداد شماره گیری شده و ... ذخیره میشود که شما میتوانید در آینده از این بانک اطلاعاتی در راستای تبلیغات پیامکی یا فایل صوتی و ... استفاده نمایید و بدینوسیله بازار هدف خودرا شناسایی کنید.

3-     در سیستم تلفن گویا مشتری میتواند پیام خودرا بگذارد تا شما با وی تماس بگیرید.

4-     این سیستم میتواند به عنوان یک صندوق پیشنهاد و انتقاد بوده و مشتری پیشنهاد یا انتقادات خود را که بعضا از گفتن حضوری شرم داردبا صراحت و به راحتی بیان کند .

5-     . افرادیکه با این سیستم تماس میگیرند مورد مشاوره کامل قرار گرفته و ضمن کسب اطلاعات کامل مجاب میشوند . یا به عبارت بهتر تاثیر این سیستم از خواندن یک بروشور به مراتب بیشتر است.

6-     در حالتی که شخص پاسخگوست ، مشتری از تماسهای مکرر و یا طرح سئوالات مختلف و یا تماس در ساعات غیر کاری ، معذور است. اما در این سیستم مشتری به راحتی و به دفعات و درساعات مختلف شبانه روز تماس میگیرد.

7-     موثرترین تبلیغ، تبلیغ چهره به چهره یا فرد به فرد است .افرادیکه مشتری موسسه بوده و مرتب تماس گرفته و یا مکررأ مراجعه مینمایند، با تماس با تلفن گویا به صورت کامل مشاوره شده و توجیه میگردند و پس از کسب اطلاعات کامل ،خود به عنوان یک مبلغ برای موسسه شما عمل مینمایند.و پاسخگوی سئوالات بسیاری از مشتریان در سطح شهر  خواهند بود.

8-     تبلیغات با اطلاع رسانی متفاوت است. در اطلاع رسانی ، یعنی مردم بدانند که در شهرشان  موسسه شما موجود است. اما در تبلیغات شما باید افراد زیادی را که انگیزه کافی برای دریافت خدمات از شما  ندارند را جذب نمایید. تلفن گویا به تبلیغات شما کمک میکند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه اندازی, خرید, تهیه, نرم افزار, تلفن, گویا, وصال, نسل, جدید, تلفن گویا,



نوشته شده توسط رضا عبدالهی در ساعت 20:41

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر : jahadezarand@yahoo.com


جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار تلفن گویای وصال و آدرس vesalco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.:: Design Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.